#Katy Perry Prismatic tour

17:46

Ahojte kočky:) Dlhé dni v škole, práca poobede, seminárky a stále to isté dookola po dobu 2 mesiacov vkuse? Neuveriteľné, som rada, že konečne po 2 mesiacoch idem domov k rodine a užijem si Veľkú noc s najbližšími:) 
- Dnes by som Vám chcela napísať o koncerte Katy Perry, ktorého som sa mohla zúčastniť s 2 blogerkami a to Miou a Ivankou



- Od skorého rána som sa pripravovala, čo zahrňalo žehlenie vlasov, makeup a výber outfitu a môžem vám povedať, moja izba vyzerala príšerne, lebo som vybrala všetko oblečenie, ktoré mám v Bratislave a skúšala čo bude najlepšie:D Nakoniec som si vzala čierne šaty, koženku a topánky na opätku a klobúk. Počkala som na taxík pred bytovkou a presunula som sa pred hotel Kempinski, kde nás čakala 3-chodová večera spolu s redaktorkami časopisov a madarskými blogerkami. Večera bola chutná a niesla sa v pohodovej atmosfére, kde sme sa všetci zoznámili a potom sme sa minibusom presunuli na miesto diania- koncert Katy Perry. 




- Po príchode na miesto zavládla trochu panika, kedže sme mali hodinu na backstage a
 security nás nechceli pustiť dnu:D No všetko sa nakoniec vyriešilo, vošli sme dnu a boli sme očarené! Sprevádzala nás jedna slečna z Katy teamu, ktorá s ňou absolvuje všetky koncerty. Videli sme všetky kostými, ktoré Katy vystrieda cez koncert, jej parochne, tanečníkov a na chvíľku aj Charlie:) Ukázali nám dokonca takú tyč, ktorej sa Katy chytí a jej stylisti ju vyzlečú a oblečú do nového outfitu do jednej minúty! Mne sa najviac páčil legendárny kôň z klipu Dark Horse, kedže je to moja obľúbená pesnička:D 






- Po prehliadke sme sa usadili, sedeli sme veľmi blízko a užili si predskokanku Charlie XCX, ktorá bola skvelá, išla z nej dobrá energia a aj jej hlas naživo bol super! Po Charlie bola prestávka a potom nasledovala show Katy, ktorá bola plná farieb, svetiel, prekvapení, tanečníkov a neuveriteľne som si to užila. Zaspievala mnoho pesničiek a vystriedala veľa outfitov, každá jedna pesnička mala inú show a musím uznať, že to bol skvelý zážitok!




(toto video spravila Mia, je super:) Určite si ho pozrite, uvidíte tam aj mňa:D :) 

- Chcela by som sa podakovať COTY CZ/SK za možnosť zúčastniť sa koncertu a vidieť backstage, bol to super zážitok! Ďakujem veľmi pekne a dúfam, že vám sa článok páčil:) Ika! :)
P.S Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, no zrkadlovku sme nemohli mať pri sebe, len mobil:( A 2 fotky som si požičala od Mii, kedže ona prepašovala maličký foťák:D:) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Večera vyzerala veľmi chutne a tvoj outfit na koncert sa mi veľmi páčil :)


    http://doityourselffash.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Ika, vsimla som si vdaka instagramu, ze chodis na masmedia na pevs, ako si prosimta so skolou spokojna? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Ja som veľmi spokojná! Škola má skvelé vybavenie a kedže sme odbor mediálna komunikácia, tak naše prednášky sú zaujímavé.Dalej máme predmet AVP, kde máme kameru, strih, réžiu, fotografiu a zvuk:) Takže je to aj praktické. Zatiaľ som veľmi spokojná a výber školy neľutujem, ak chceš vedieť niečo viac napíš mi email fredyqa369@gmail.com rada ti odpoviem:)

      Odstrániť
  3. Wow, to věříme, že to musel být zážitek!
    Vypadá to opravdu skvěle, Katty je božská.
    Vše Vám to moc slušelo <3

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre :)