Giveaway vol.2

14:10

Refresh: Zmazala som 6.bod :-) Takže nemusíte zdieľať!:)

Ahojte konečne si môžeme povedať , je to ten vytúžený PIATOK :) Ja už mám teraz prázdniny v pondelok a utorok máme voľno a v stredu idem do Poľska :) Takže celý víkend budem dokupovať veci ktoré mi treba:D Ale aby ste si nemysleli , že na vás nemyslím mám pre Vás jednu giveaway :-) Je taká menšia ale myslím že poteší ;) Budú mocť vyhrať dvaja :-) Jeden vyhrá cenu podľa vyberu cez Random.org a jedneho vyberiem ja za najoriginalnejšiu odpoved ;) a ten vyhrá prekvapenie ;) ( mega :P ) takže píšte pekné odpovede ;)

PODMIENKY: 
1.) Byť mojím verejným čitateľom cez GFC ( napisať pod akým menom ma sledujete)
2.) Dať "Páči sa mi to " pod príspevkom ;)
3.) Ako budeš tráviť prázdniny ( možná výhra prekvapenia )
4.) Ktorú výhru si si vybral?
5.)Váš email :-)

Ľahké podmienky , že? :-) a tu sú ceny : 

Sada mega voňavých sprchovacích gélov :-) A Jelly hodiny svetlo modré ;)

Lak na nechty od Avonu Night Violet :-)
Náhrdelník z Takko Fashion


Giveaway je otvorená ako pre čechov tak aj pre slovákov :-)
A kedy ju ukončím? :-) Netuším ,asi ked prídem z Poľska :-) Ale 26.5 bude dalšia giveaway tentokrát o úžasnú kabelku ;)

Vaša Ika ;)


You Might Also Like

36 komentárov

  1. 1) sleduji tě pod XoXo Veronika už dlooouho :)
    2) taky splněno,moc hezká giveaway! :)
    3) budu si užívat na plno,takže na sázavafestu, v Praze a s přáteli :)
    4) toužím po těch sprchových gelech :)
    5) veronika.penkava@seznam.cz
    6) na FB

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1) Sleduji jako An. už nějakou dobu.
    2) Zapáčeno. :))
    3) Budu si užívat volna, slunce, přátel svého drahého, pojeden na dovolenou, určitě se vejdou i nějaké ty hudební festivaly. A koupila jsem si nové plavky, tak se půjdu někam válet k vodě. Hlavně musí moje léto být hodně žluté po sluníčku, ve kterém budu mhouřit oči, voňavé po letních bouřkách, rozkvetlých loukách a houbách z lesa, bílé po obláčcích, bílém jogurtu a opalovacím mléku, červené po jahodách, třešních a rudé kůži, když zapomenu na krém a modré po obloze a vodě. :) A taky zelené po čerstvé trávě a slupce vodního melounu. :) Mám ráda barevná léta.
    4) Hrozně se mi líbí ty sprchové gelíčky. :)
    5) Karamba.lou@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1.) Jsem, jako Anne Richman
    2.) Splněno
    3.) U moře v Saint Tropez a máme menší plán někam letět ještě v srpnu s mým milým ale to nevím jak vyjde. :-)
    4.) Ta první se mi líbí :)
    5.)InsaneAnne@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Popravdě, na prázdniny mám zatím naplánovanej jen jeden tejden s taťkou na dovolený. Chtěla bych ale podniknout ňákej fesťák a koncerty:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz
    Líbí se mi první cena:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. petra neukazuje mi ťa ako sledovateľku,prosim skontroluj si to:)

      Odstrániť
  6. 1.) sleduji jako Goldie
    2.) hotovo
    3.) bohuzel pracovne a protoze mi ve ctvrtek v Brne mestska policie odtahla auto, tak si neudelam ani tu naplanovanou tydenni dovolenku na horach :(
    4.) sprchacky s hodinkami
    5.) zlatka.z@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow, po těch hodinkách už moc dlouho toužím !!! Ach kéž bych vyhrála, udělala bych na blogu ten nejkrásnější článek jaký jsem kdy napsala :-*

    Jsem tvuj follower, hlasuju, a na dovolenku jedu do Itálie a možná s babi do Řecka :))))) užij si prázdninky !

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1) Sleduji Tě pod jménem Martina Horníková.
    2) Splněno.
    3) Zřejmě nic zvláštního. Objedu všechny příbuzné, zajedu s přítelem na dovolenou a budu v poklidu užívat mých posledních prázdnin.
    4) Více by se mi hodila první varianta výhry.
    5) mitternacht@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sleduji pod jménem shari :),
    ano, páčí sa mi to :D.
    O prázdninách bych chtěla jít na brigádu, takže asi hodně pracovní, ale chystáme se s kamarádama z online hry udělat sraz, tak snad nějaké pěkné zpestření a odreagování :D, o víkendech plánuju velké opalovačky a koupačky, uvidíme ale jak vyjde počasí :)
    Líbí se mi výhra číslo 1,

    sharisesis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. První výhra se mi líbí! :)
    Prádniny budu trávit v Praze :)
    katul.d4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC:zuzana grajciarová
    Email: zuzanagrajciarova@gmail.com
    Vybrala by som si 2. ;)
    Prázdniny budem tráviť asi nejakou brigádou a určite aj oddychovaním, vyhrievaním sa na slniečku a opaľovaním, vysedávaním v parkoch a pojedaním zmrzliny :) a kúpaním sa vo vode :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gfc: veverkanovakova
    Ty sprchové gely naprosto úžasné!♥ Áaa..
    Prázdniny bude trávit s přáteli,na dovolené,nákupech!:D
    Koupáni ve vodě,,!:)♥
    Tvoje fanynka Terka:)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: kesa
    v lete pôjdem dúfam na dovolenku, budem s kamarátmi, s frajerom .. :)
    Výhry sú pekné obe tak to nechám na teba :))
    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji jako Deni
    Chtěla bych ty hodinky nebo sprcháče:)
    O prázdninách si budu uživat volná venku na sluníčku, jezdit k vodě, grilovat, chodit na noční procházky a být hlavně s přáteli:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gfc: EvaH
    Prázdniny ještě pořádně nemám naplánované,ale učitě budu mít brigádu,:-) a pár těch výletů:)
    Měla bych zájem o náhrdelník :)
    eva.havlikova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všechny podmínky splněné, moc by se mi líbil lak a náhrdelník! Ted' už si jen držet palce :)

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. miselinka12@gmail.com
    mas super blog :) priala by som si cenu č.3 lak a nahrdelnik ;)
    Leto este naplanovane nemam ale cakaju ma statnice a po nich by som si chcela ist niekde oddychnut k moru no a potom si budem hladat pracu :(
    podmienky splnene ;) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahojky.
    Prosim ta, odkial si zo Slovenska ak to nie je tajne, lebo ja som z hranic medzi Slovenskom a Polskom. Mnisek nad Popradom :)
    ps. vsetky podmienky splnene az na tie prazdniny. Pravdepodobne doma na zadku... a ak si mozem dovolit, ja som si vybrala hodinky :)
    Ema
    dayelegant@gmail.com
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja byvam v takom zapadakove (Snina) :-) Držim palce v suťaži:) a Dakujem už som si tie komentare opravila:) Si skvela!:)

      Odstrániť
  20. PS. zrus si moja antispam u komentarov.. je to unavne stale vypisovat hesla..
    1. jdi na svuj blog
    2. vpravo nahore klikni na design
    3. pote vlevo dole na nastaveni
    4. pote prispevky a komentare
    5. zobrazit overeni pomoci slova? kliknes na NE
    6. pote vpravo nahore ulozit nastaveni
    A JE TO :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sledujem
    paci sa mi to som dala
    toto leto asi bude velmi tazke. hlavne co sa tyka financii, kedze chcem ist na tri dovolenky :D ale tak inak taka klasika kupaliska, vylety a tak :)
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem ako Miška :)
    na prázdniny sa teším ako nikdy v živote :) asi budem niekde s kamarátmi alebo s rodinou pri mori:) och ,ja sa tak neskutočne teším :D
    obidve výhry sú skvelé a neviem sa rozhodnúť tk by som si vybrala až po prípadnej výhre:)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Podmienky splnené. :) Vybrala by som si tú druhú cenu. A navyše - vážne si Frederika?! :D :D
    Prázdniny by som chcela tráviť konečne nejako zmysluplne, takže ak by sa mi podarilo odišla by som do Prahy alebo tu niečo rozbehnem (treba si ísť za snami) ;)
    fkovalcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano som Frederika:D:) Som rada že som konečne našla niekoho s mojím menoM!:D
      aa aj ja chcem isť do prahy!<3 :)
      P.S Dokonca aj moje priezvisko začina na K. :D som Frederika K....:D:D :))

      Odstrániť
  24. 1.) Pod jménem N (aspoň myslím, ale je to to jméno, kterým píšu koment, že?:D)
    2.) hotovo :)
    3.) Představa toho, kam pojedu o prázdninách - z pokoje do kuchyně, z kuchyně do obýváku a z obýváku na zahradu.:D Letos nikam s rodiči bohužel nejedu, nemají čas (jako skoro každý rok..), takže jsem akorát oběhla různé obchody s životopisem a čekám, jestli se ozvou a budou mít místo na brigádu..:) A pka taky hodlám s nej kámoškou přesvědčit druhou kámošku, že vážně děsně chceme jet do Drážďan na památky! Ona totiž umí super německy a my tam chcem na nákupy, jenže ty jí nim mco neříkají, takže navštívíme jednu památku a pak z památek "nenáápadně" přejdeme na obchody.:D Taky to vidim tak, že si budu muste vyhradit nejmíň týden na focení věcí, která chci prodat na votocvohoz.cz :D. Nejvíc času asi strávím na interpals.net, s kámošema a na dece na zahradě se sluchátkama v uších, miluju ten pocit, když mi hudba vytříská myšlenky z hlavy.;)
    4.) Tenhle lak od avonu už mám, takže asi sprcháčky.:)
    5.)buffy.b@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1. Petush myslím:D
    2. stalo sa
    3. Fuu to je dosť dobrá otázka:) Ešte sama neviem. :D Lebo neplánujem. ;) Plány mi často nevychádzajú. Ale priala by som si prežiť leto hlavne v zdraví a dobrej nálade.:)
    4. páči sa mi tá prvá sprcháčová
    5. petka.malikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. Sleduji
    2. splněno
    3. Zatím nevím, asi bude léto hodně pracovní, jednak proto, abych mohla vrátit rodičům peníze, které mi půjčili a jednak proto, že mi můj přítel chce odjet do Anglie (já doufám, že si to rozmyslí), takže se budu muset zaměstnat prací, abych přišla na jiné myšlenky a měla pořád co dělat, proto jsem si před nedávnem založila blog, abych se přes léto hodně, hodně , hodně zaměstnala.
    http://estrella-2012.blogspot.com/
    Jinak samozřejmě budu hodně času věnovat přátelům, a snad se letos i opálím, protože loni jsem byla nemocná a brala prášky, se kterýma jsem na slunce nesměla :(
    Ale v podstatě se na léto nijak zvlášť netěším :/
    4. Moc se mi líbí ty sprchové gely.
    5. lucie.martinakova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem:)
    Splnené !:D
    Mne sa páčia tie sprchové gely a hodinky :)
    izurka357@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Love the watch! great color!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1. Eva Lehnertová
    2. hotovo
    3. Ještě netuším, všechno je ve hvězdách.
    4. Sada mega voňavých sprchovacích gélov :-) A Jelly hodiny svetlo modré.
    5. lehnertova.eva@gmail.com
    ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Jasně..:)
    Pojedu do chorvatska a na tábor..:)
    Lak na nehty a náhrdelník..:)
    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem ťa pod učtom Katka Penkava :) ale som u frajera a neviem heslo tak len tak:D:)
    na dovolenku ideme do Thajska:)
    a chcem nahrdelnik a lak :)
    katka.penkava@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. sledujem a vyhrala som jednu giveaway tak chcem aj druhu:P
    idem s frajerom do talianska:P
    sprcháče!:-)
    lara2812@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. aneta.jel@seznam.cz
    druhou výhru :)
    a budu cestovat, co nejlevněji a co nejvíc!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre :)